Vračilo blaga in reklamacije

V primeru, da je kupec artikel že prejel in od dogovora tudi s pisnim sporočilom odstopi, mora prejeto blago v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh vrniti podjetju. Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave, bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 14. dneh po prejemu obvestila o odstopu od dogovora  z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik lahko z izpolnjenim obrazcem o vračilu, zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva. V nobenem primeru pa zaradi vračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov. Morebitne promocijske kode in popusti pa se kupcu ne vrnejo.

Izdelki, ki jih kupec vrne morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen v primeru, če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme uporabljati do pisnega odstopa od dogovora, ima pa pravico opraviti ogled in preizkus v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev stanja artikla.

Kupec nima pravice od odstopa do dogovora, v primeru, da je bil artikel izdelan po navodilih kupca oziroma je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, saj zaradi individualne posebnosti, ta artikel ni primeren za vračilo. Artiklov izdelanih po naročilu potrošnika ni mogoče vrniti.

Ko kupec vrne artikel mora obvezno priložiti kopijo originalnega računa in pisno odstopiti od dogovora na e-mail:info@kopalke-jevnica.si najkasneje v 14 dneh od prejema artikla.

 

Naslov podjetja za vračilo po pošti:

Kopalke Jevnica d.o.o

Slovenska cesta 51

1234 Mengeš

Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.

REKLAMACIJE

Kupec lahko zahteva reklamacijo izdelka z pisnim sporočilom na e-mail info@kopalke-jevnica.si. Kot reklamacija se šteje:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kopalke Jevnica d.o.o. bo najkasneje v 7. delovnih dneh potrdila prejem elektronskega sporočila o reklamaciji  ter podala tudi pisni odgovor za rešitev reklamacijskega zahtevka.

O reklamaciji nas lahko obvestite v roku enega meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar izdelek ne sme biti starejši od dveh let prejema.